2016年9月15日 星期四

緬甸行 - 食



講到食我唔係專家,但作為一隻港豬,去個旅行只著眼於風景卻一點都唔關心下食就係呃鳩你。


2016年9月14日 星期三

緬甸行 - Ming Ga La Ba


阿瓦 (Inwa) 古城位處大曼德勒區西南角,離曼德勒市中心四十公里。不要奢望靠雙腿走過去了,要用個花錢的方法。

2016年9月13日 星期二

緬甸行 - 「浪漫」曼德勒



凌晨五點,火車到站,跟隨人群離開月台出站。三小時車程也未能睡好,迷糊地走出車站,例牌一個電單車司機上前,儘管我很不清醒但依然努力扮清醒地講出:「Can you help me find the hotelNeed 10000 1 night.」我好似有強調係要Hotel而唔係問佢個人一晚一萬OOK老江湖的電單車司機沒有面有難色聽懂,著我上車。

2016年9月12日 星期一

緬甸行 - 慢活鐵路行



瑞娘 (Shwenyaung) 至塔之 (Thazi) 的一百四十五公里鐵路,時速只有二十公里,還有幾個站停達十五分鐘,可能跑次百公里馬拉松會比它更快到終點。

2016年9月7日 星期三

緬甸行 - 仰光


醒來走出旅舍,看見十字路口的紅色建築正門旁掛了三張海報,一張係大熱的《屍殺列車》,就以這家戲院做仰光出發起點。

2016年9月6日 星期二

緬甸行 - 窮撚逃出仰光機場大作戰


某間廉航推出了機票大特賣,唔使五百元已可仰光入曼德勒走,平到叫人髮指。忍唔住買下後,才開始想這個國家對我印象是甚麼。